انجمن اهل قلم شهرستان لنده

انجمن اهل قلم شهرستان لنده

وابسته به ارشاد اسلامی
انجمن اهل قلم شهرستان لنده

انجمن اهل قلم شهرستان لنده

وابسته به ارشاد اسلامی

برای مادران شهدا چه کرده ایم

هدیه به روح بلند و ملکوتی شهید ابن یامین رمضان نژاد فریدون کناری صلوات

همیشه آرزویم این بود که پسرم را داماد ببینم. وقتی جنازه ی ابن یامین را آوردند، گفتم سفره عقد بچینند.

مادر شهید "ابن یامین رمضان نژاد فریدون کناری" تعریف می کند:

«همیشه آرزویم این بود که پسرم را داماد ببینم. وقتی جنازه ی ابن یامین را آوردند، گفتم سفره ی عقد بچینند. آن روز احساس کردم که حوریان بهشتی در اتاق عقد حضور دارند و برای پسرم که با یکی از آنها وصلت کرده از خوشحالی دف می زنند. زمانی که داشتم به دست و پای ابن یامین حنا می بستم انگار کسی به من گفت: حوریان، حنا را از دست و پای داماد می ربایند.»

آیا به راستی شهدا از عملکرد ما راضی هستند؟ در قبال شهدا چه کاری انجام داده ایم؟

روحشان شاد و یادشان گرامی باد

با تشکر از سایت :‌   گلستان ما

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد محمدی دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 15:51 http://lendeh.blogfa.com

امنیت وآرامش الان من و شما مدیون از جان گذشتگانی این عزیزان هست...شادی روح شهدا ....صلوات

عمو جان سلام ما هر که هستیم باهر ایده وعقیده ای که داریم وظیفه هست حرمت قهرمانان ملی خودرا داشته باشیم سپاس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.